Átugrás:
Csatlakozz hozzánk céljaink megvalósításában!
Az életmentéstől az űrutazásig a műanyag feltalálása megváltoztatta a világot. Azonban az évek múlásával a műanyag kényelmi cikk lett az egyre rohanó világunkban. Gondoljunk csak bele, hogy mennyi egyszer használatos műanyag termék létezik, mint például a műanyag zacskó, vagy élelmiszer-csomagolóanyagok, amiket csak néhány percig használunk, élettartamuk azonban több száz év is lehet.
A világ tele van műanyag termékekkel, köztük a Mi termékeink csomagoló anyagaival is! A változás első lépéseit nekünk kell megtenni, ha azt akarjuk, hogy tűnjön el a műanyagszemét a lakóhelyünkről, a folyóinkból és az óceánokból! Legfőbb célkitűzésünk, hogy a termékeink műanyag csomagolásai újrahasznosíthatók, újrafelhasználhatók vagy komposztálhatók legyenek. Ezzel hozzájárulunk ahhoz, hogy a műanyag egy fenntartható körforgás része legyen és ne szennyezze a környezetünket.
A műanyag hulladéktól csak úgy tudunk megszabadulni, ha a lehető leggyorsabban radikális lépéseket teszünk. Újra kell gondolnunk a termékeink csomagolásával kapcsolatos elképzeléseinket.” Az Unilever nagyszabású kötelezettségvállalást jelentett be a vállalat műanyag felhasználását illetően. 2025-ig a felére csökkentjük a szűz műanyagok felhasználását a csomagolásainkban például azáltal, hogy az újrahasznosított műanyag arányát növelni fogjuk.
Számszerűsítve, a műanyag felhasználását összesen több, mint 100 000 tonnával kívánjuk csökkenteni globálisan. Továbbá ezt az ambiciózus célkitűzést alternatív csomagolóanyagok és izgalmas innovációk bevezetésével szeretnénk elérni. Néhány ilyen megoldást, mint például a többször használható csomagolások és a ’naked’ termékeket, melyek egyáltalán nincsenek műanyagba csomagolva, már tesztelünk egyes piacokon. Angliában például a Solero jégkrém #GetPlasticWise kampányában szereplő innovatív papírdobozos megoldással 35% -kal csökkentettük a termékben a műanyag felhasználást, amire nagyon büszkék vagyunk!